logo
امروز : جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۵
[ شناسه خبر : ۴۱۳۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس دفتر مقام معظم رهبری:

اقدامات رژیم منحوس از هیتلر بدتر است

اقدامات-رژیم-منحوس-از-هیتلر-بدتر-است-
رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: رژیم صهیونیستی در جنگ نابرابر اقدام به شهادت زنان و کودکان بسیاری کرده چنانچه در این جنگ ۱۲ هزار کودک به شهادت رسیده است. این اقدامات رژیم منحوس از هیتلر بدتر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی‌گلپایگانی در پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر زنجان با بیان اینکه زنجان از جمله شهرهایی است که هیأت‌های مذهبی فعالی دارد و مردمانش به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) علاقه و ارادت خاص دارند، اظهار کرد: در زنجان هر ساله در روز ۱۱ محرم دسته عزاداری بزرگی برپا می‌شود و این نشان از عشق و علاقه مردم به ائمه است و همه جا صحبت از حضور پرشکوه زنجانی‌ها در این روز است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه از امروز مسئولیت امامت پایتخت شور و شعور حسینی بر عهده حجت‌الاسلام سید مصطفی حسینی است، گفت: یکی از امتیازات مثبت حسینی این است که وی از اولاد پیامبر اکرم (ص) است و به مردم و اهل بیت (ع) علاقمند است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد: حجت‌الاسلام سید مصطفی حسینی فردی آشنا به امور قرآنی و حافظ کل قرآن کریم است.

وی با اشاره به اینکه در قرآن آمده است که پیامبر اکرم (ص) فرمودند؛ زمانی که فتنه‌ها از هر سو فشار آوردند از قرآن یاری بخواهید، ابراز کرد: امروزه آنچه که در جهان مطرح است ظلم و ستم رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین، غزه و لبنان است که این رژیم منحوس روی هیتلر را سفید کرده است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری عنوان کرد: هیتلر در اقداماتی که در جنگ جهانی داشت زن و بچه نمی‌کشت ولی این رژیم منحوس اقدام به کشتن کودکان و زنان بی‌دفاع دارد طوری که ۴۲ هزار نفر زن و کودک در این جنگ نابرابر شهید شدند.

محمدی‌گلپایگانی بیان کرد: ۴۲ هزار نفر جمعیت زیادی است در واقع می‌توان گفت که جمعیت یک شهر است که به دست رژیم منحوس نابود شده‌اند.

وی گفت: بیش‌تر افرادی که جنگ نابرابر رژیم صهیونیستی کشته شده‌اند غیرنظامی بودند با این شرایط تعداد کودکان به شهادت رسیده ۱۲ هزار نفر هستند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری ابراز کرد: رژیم کودک‌کش صهیونیستی بر این باور است که برتری به تمام قوم‌ها دارد و از این‌رو خداوند هر چه خلق کرده فقط یهود است و بقیه مسلمانان باید کشته شوند و در واقع رژیم کودک‌کش صهیونیستی حیوان صفت و خونخوار است.

وی ادامه داد: شهید مقاومت یک فرد مدیر و مدبر بود و بعد از شهادت شهید حسن نصرالله رژیم منحوس صهیونیستی فکر می‌کرد که جنگ تمام شده است.

وی تأکید کرد: سفارشی که بر شما دارم دعا به سلامتی وجود مقام معظم رهبری است که فردی شجاع و دلیر هستند و با اینکه رژیم صهیونیستی بارها تهدید کرده بود  اما ایشان به همراه مردم همیشه در صحنه در نماز جمعه شرکت کردند و در جهان حرکت ایشان و بیانات عربی حضرت آقا مخابره شد و مهم‌ترين بخش خبر همان خطبه‌ای بود که به زبان عربی بیان شد که در جهان بازتاب‌ شد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: خداوند رهبری به نظام جمهوری اسلامی عنایت کرده که یک سر و گردن از همه سران کشورهای دیگر بالاتر است زمانی که مقام معظم رهبری شروع به صحبت می‌کنند بقیه کشورهای حاضر در جلسه فقط سکوت می‌کنند این اقتدار و شجاعت ایشان را می‌رساند و ایشان در تمام لحظات همراه مردم بودند و مردم ایران عاشق ولایت فقیه هستند.

محمدی‌گلپایگانی در بخشی دیگر افزود: مهم‌ترین بحث در کشور مسائل اخلاقی است که خواهران به حفظ و رعایت حجاب کوشا باشند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۵:۰۱
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۶
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۱
  • غروب آفتاب : ۱۷:۳۶
  • اذان مغرب : ۱۷:۵۵
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۱۹